6.25.2007

Усмихвай се, приятелю, усмихвай се...


Не знам дали от студения душ.
Или пък от безумно ранното събуждане... Е, реших, че трябва да пиша.
Във връзка с основния проблем, явяващ се напоследък.
Повечето ми приятели, познати, близки, а сигурно и ти, дето четеш, сякаш са забравили да се усмихват... И само грижи, грижи, грижи...
*
Хей! Погледни навън!
Поне засега времето е прекрасно, страшната жега все още не е паднала. Не можеш ли просто да излезеш поне на терасата и да се насладиш на утрото.
Да го харесаш. Такова, каквото е.
Или се обади. Ами ако успея да те разведря? Защото искам и бих го направила заради теб.
Погледни небето.
Не е ли прекрасно?
Синьо.
Дълбоко.
Безкрайно!
Усмихвай се. Повече. Още малко.
За къде си без усмивката си?
Обичам те усмихнат.
Усмихвай се, приятелю, усмихвай се.
*
На всички, изживяващи трудни периоди.
С вас съм.

3 коментара:

Unknown каза...

Само заглавието ме накара да се усмихна...

С мен си... нали... аз.. труден момент... ^^
И така...
Имах нужда от тоя пост...

Канела каза...

Радвам се.
И нали знаеш, винаги ще съм до теб.
Обичам те.
*гуш*

Оптимо каза...

Забелязал съм, че когато покажеш на някого надпис "Усмихни се", той винаги се усмихва...
Е, усмихнах се... И се престраших да се присъединя към откраднатите усмивки...