12.10.2006

Цветни мисли в обгърнат от мъгла ден


Don't say you want me
Don't say you need me
Don't say you love me
It's understood
Don't say you're happy
Out there without me
I know you can't be 'cause it's no good
Е,да...денят още не е минал,но реших да пиша все пак,пък ако изникне нещо ще отворим малък процеп и ще влеем каквото има да се влива.Денят започва странно..С чувсво че не бива да започва...Че мога да го пропусна...Тъй или иначе слънце няма да се покаже скоро...какво пък?Но аз си го искам,в такъв случай как да запълня липсата му?Калинките имат нужда от слънце(Дали има такива,дето още не са изпаднали в летаргия?)Аз имам нужда от слънце,мечтите ми имат нужда от слънце,за да станат по-светли,по-ясни,по-истински...По-силни спрямо ледените стени обгръщащи външния свят...Въобще да бъдат по-реални и повече мечти...Не знам дали искам да се сбъдват,поне не всички...Понякога си мисля как трябва на всяка цена да се сбъднат,но после...после не искам.Един мой близък има една голяма мечта,но когато заговорим за сбъдване казва:
"Разбираш ли,не искам да се сбъдва...Толкова много от мечтите ми са се сбъднали,че ако и тази се сбъдне няма да ми останат...Няма да има за какво да живея"
Много мъдри думи,често си ги повтарям,ала дори и моя малък едва-функциониращ мозък може да ги приеме другояче,защото...Аз мисля че не е така!Дори когато последната мечта се сбъдне и се чувстваш празен,ограбен,не можеш повече...Се явява нова,винаги е така.Мечтите са като хората-Раждат се и умират,реализират се или рухват...Затова докато има хора,хора които могат да мечтаят,ще има и мечти.
Напоследък когато ми стане гадно си припомням идиотските моменти в живота ми...Те са толкова много...но главно как един ден с "глутницата" от класа закъсняхме за английски без да знаем и влетяхме вътре като си пеехме "Бански на лалета"...Откачена работа...Или когато...О боже!Пускат "Take On Me" на A-ha...Майко,тая песен я обожавам!А друг момент беше,когато с Бети седяхме в рейса и с пълно гърло простотий и една баба се скара на Бети,че...е много леко облечена...Въобще...Обожавам ги тези моменти,светлинки в мрака..

Няма коментари: