12.17.2006

Студени работи...



Tell me why you gotta be so cold
How`d you get so high
why you keepeng me low
You don`t know
Tell me how we`re gonna make it last
you`re ready to fly I`m ready to crash
Don`t go
Tell me why you gotta be so cold
tell me anything about you
I don`t know
Вчера имаше среща на форума,на Хогуортс-БГ...Най-сетне едно хубаво нещо в тази гадна седмица.През цялото време се молех "Дано да дойде по-бързо Събота" Тя мина и замина,но важното е какво се случи...
Значи в 14 :30 пристигам аз на пилоните пред НДК и заварвам там Хрис,Ганчо,Хади и гаджето й(Забравих му името,защото съм плиткопаметна...)Соня,Дани,проф.Каталина...абе сега не мога да ги изреждам всичките.Отидохме до 7-етаж `щото Ганчо постоянно даваше зор за някакви балони с хелий на Кока-Кола...Тамън стигнахме и се оказа че се плащали някакви пари,та се върнахме обратно долу на пилоните.Бети дойде последна,разбира се и отидохме в Мак-Доналдс,а там не е истина каква лигня беше...Всички влязоха,само аз,тя и Соня,както ни переше тока си останахме навън...Леле,не ми се разказва просто после какви простотий бяха...По едно време две от "Трите,дето ги пере тока" изчезнаха и аз останах при другите,които пък си гледаха на Таро...На всичкото отгоре при гаджето на Хади се яви някъф педофил(Не буквално при него де,в картите се показа...Абе въобще беше един от малко прекрасни дни...
А сега за днес малко...
Днес не се отличава с разни особени неща,просто ден...не съм излизала...
(Ааааа,вчера се подстригах и днес като се изкъпах нямаш представа как ми буфна косата...)
Започвам да пиша глупости,затова
до утре
Евентуално
Няма ме...
Вече...

Няма коментари: