12.14.2006

Ако още някой се опита да ме развесели с тъпотия...



ще го ухапя...много жестоко...

...And I`m sorry,you can`t take me anywere

Pretty soon we`re almost there baby,one more night

It`s been a long,long driveAnd I way,way tired

I don`t need no back-up plan

I don`t want nobody,

nobody don`t want me

And I`m so sad,so lonely

But I`m always landing on my feet

Изобщо,изобщо,изобщо не съм на кеф...Напротив,иде ми да убия някого,да се метна от 5 етаж,да си разбия главата в стената...Въобще все разни гадни,мрачни глупости...Кофти ми е,тъжно ми е,плаче ми се...а всички ми обясняват как трябвало да се усмихвам.Е,на кое?На кое?А?Да си нарисувам някаква карикатура и да се хиля?Или да чета вицове?

Денят е ужасен,толкова скучен,толкова тъжен и объркващ...

Няма да пиша повече,няма какво...

Съсипана съм.

2 коментара:

Unknown каза...

О, милото то...
Недей така, моля те...
Нещата наоколо понякога са подтискащи и гадни, но това не значи, че трябва да те превърнат в подтисната и тъжна калинка изгубила червения си цвят...
А сега се усмихни...
<3

Канела каза...

Благодаря,Хрис:)
Гуш