12.19.2006

Голямо,топло,приятелско гуш за всеки



I want to be a hunter again

I want to see the world alone again

to take a chance on life again

So let me go, let me leave, let me go

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Днес няма да пиша толкова много за себе си,днес ще отделя малко време и на другите,на онези,които ме разсмиват,когато плача...На онези,чието внимание винаги ще помня...На приятелите си...
Я първо от Хогуортс-Бг
Бети(Клодин Де Колм,Хогуортс-Бг)-Благодаря ти...за шеметните изцепки,за веселите моменти,за възможността да ти споделям...
Хрис(Проф.Фелие,Хогуортс-БГ)-Я,ето го и Слънчевото зайче!Хрис,вярно,веднъж съм те видяла...но и това е една от причините да ти благодаря.Въобще,благодаря ти за твоите заешки лапички,за това че си толкова емоционална и въобще...за това че си Ти.:)
Йо(Проф.Лутиен)-Скъпата ни ръководителка(На Рейвънклоу),Йо:)Благодаря и на теб,за това,че си едно такова весело Йо...:)
Вели(Серенити Джеймс)Много благодаря...На първата ми среща на форума(Тогава беше за събирането на парите)ми беше някакво облекчение,че горе-долу те познавам :*
Хади(Забравих как се пишеш*Изчервяв*)Ами благодаря...Още не се бяхме запознали и ти налетя да ме прегръщаш:)Мило
Соня(Мелани Флай)-Маме,благодаря ти!Ти си знаеш там,аз ти благодаря.
Сал-Зал,идолът на Зори:)-Обичам те,благодаря:*
Зори-Шоколадов трюфел такъв!Благодаря ти!:*
Има много още,но...спрях да мисля...
И от училище...
Мамето(Емилия,първото маме...)-Маме,благодаря ти за всичко...Въобще...много...много си направила за мен,цунк
Цурето(Цвети,леля ми)И на теб,за твоите свежи изцепки от типа на "Главата ми ги ражда като върба лимони",за еленовите рогца,с които се появи днес и ме накара да се усмихвам
Роси(Другата леля)-Роси,мила и на теб страшно ти благодаря за всичко,което си направила за мен,за хумора...за теб:)
Никси(Никол,Дъщеря ми)-Ники,и на теб хиляди благодарности и целуФки !
Габиии(Май Систър)Много,много благодаря,затова че разчиташ на мен,поради което и аз на теб.Мноого лов от сестра ти:) :*
Джъст Рали-За теб,спешъл хъгс и кисес и много ,много обич!

4 коментара:

Russalia каза...

Мимииии <333
Благодаря ти,че си ме включила {}
Лъв ю *хъг*

Канела каза...

Естествено,че съм те включила!:)
И аз лъв ю

~Биг Хъг~

Kalypso каза...

Аз пък съм ти сърдита! Писала си едно кьораво, малко изречение за мен. Толкова ли съм за теб =((

Канела каза...

Уф,Рали!Ти пък ако на нещо не намериш кусур...
Много добре ми знаеш мнението :)