12.11.2006

Дъжд,дъжд,дъжд...

I can't see your star.
I can't see your star.
Though I patiently waited, bedside, for the death of today.
I can't see your star.
The mechanical lights of Lisbon frightened it away.
And I'm alone now,
Me and all I stood for.
We're wandering now.
All in parts in pieces, swim lonely, find your own way out.
I can't see your star.
I can't see your star.
How can the darkness feel so wrong?



Днес...ден като ден...А може би не точно?Събудих се в обичайното време-6:30,натутках се да се мия обличам и пр...После излязох,сутринта беше някак...много студена и...
102 дойде след 100 години.При това беше от ония гадните с твърдите пластмасови седалки,които-още една подробност...са ужасно студени...Пътуването до Сити- центъра ми беше като насън,вероятно защото спях...И като слязох от рейса не можах да не се удивя на пищната му украса (На Сити-центъра,не на рейса) Училището мина бързо,после няма нищичко интересно...Интересното беше когато излязох вечерта.То беше до магазина и до едно друго място за ароматни пръчици.Въздухът беше по-различен,по-мек...по-топъл...И започнаха да падат първите капчици дъжд,нямате си представа как ми повлия всичко това...Целия ден ми беше нацупено и тъжно,а сега...сега сякаш всичко се промени...Светът е по-чист заради дъжда,мъглата я няма,разсея се и лошите чувства също...Чувствам се...малко по-добре мисля.От събота...съм мъничко скапана и мъничко боли,защото малко ме нараниха и не знам кога ще ми мине...Дали да не пробвам с болкоуспокояващи...Може,само дето се съмнявам,че някъде по аптеките и изобщо има лекарство,успокояващо душевна болка.Представи си само..."Душоуспокоител"...или "Лекодушит"...Или...или...

млъквам,край...

Ще видя ли звездите тази вечер?Ако спре дъжда,може би...Ето на,всичко ми пречи да ги видя...или мъгла...или дъжд...оу,стига философий...лягам си ПЪК!

Няма коментари: