1.07.2007

А аз съм тук...отново



Сляпо момиче,аз те срещам всеки
ден,
чакам те да дойдеш във дъжда.
Сляпо момиче,ти минаваш покрай
мен,
но не знаеш нищо,аз мълча.
Нежна е нощта,осветена от
толкова много звезди.
Виждам във съня
на небето са твоите очи.
Сляпо момиче,всеки залез гледам
сам.
Всяка сутрин сам посрещам деня.
Сляпо момиче,всеки ден е тъй голям,
а нещата прекрасни-само в съня.
Нежна е нощта,
виждам две звезди са на твойто лице.
Празен е света.
Всеки ден ослепявам без теб.
Докосни синьото небе.
Докосни очите ми сега.
Докосни слънцето с ръце,
очите са излишни чак до сутринта.
Сляпо момиче,докосни една сълза,
погледни през нея,виж нощта.
Сляпо момиче,докосни и мен с ръка,
нека двама с теб потънем в мъгла.
Нежна е нощта,
осветена от толкова много звезди.
Празен е света.
На небето са твойте очи.
Върнах се...
Искам само да благодаря на всички,които се грижиха за калинките и специално на Хрис:)
Надявам се всеки да е преживял една магична,една прекрасна,макар и безснежна,макар и малко тъжна Коледа.И Нова година.
Самата аз не мога да коментирам нищо,това не са най-любимите ми празници,но ако все пак някой се интересува,прекарах добре,семейно...
Обичам ви!