1.18.2007

Самота и още нещо...каква трогателна картинка...

Направо сърцето ми се размекна...Ах,как се мразя в момента!

A heart should only have to die one time
And baby you know where I lost mine
And if you let me come back to you
Baby I don`t know what I do.
I can take you`re not here right now
And I`ll know I`ll get through this night somehow
I can make myself believe that this is the end
But I couldn`t take losing you again.
Знаеш ли,сякаш вече загубих някого,а дори не зная кой е.Знам само,че си тръгна.И сега ми е празно,тъжно,загубено...Не мога да спра обаче да се вълнувам от обичайните неща.Сещаш се...примерно дали утре Петканка ще ми каже онова,дето не можа вчера и прочее.Чувствам се толкова променена,а толкова много се боя именно от това...Само да не си загубя мечтите,това ме тревожи.
Мислех си...Кога загубих себе си?Хората цял живот търсят себе си,ама...кога всъщност се загубваме?Защо трябва да се загубваме?Кой го написа това неписано правило и обърка живота на толкова много мечтаещи?Сигурно някой от онези,неспособните да се порадват на живота и дъжда,на калинките...Нелепо е да разсъждавам така,все едно току що са ме изписали от изтрезвителното...Болна съм...Стоя си вкъщи тази седмица,но нямам търпение да дойде другата,от неделя се почна.39,5 температура,кашлица,антибиотици,направо ми видя сметката.Нищо де,жива съм.Гледах филма за Оскар Уайлд по TV1000,малко странно някак не мога да приема,че е бил хомо...Ама то на хората на изкуството им е простено,в крайна сметка Елтън Джон си има съпруг,а не съпруга.Оф,за какво се разговорих и аз,само отварям работа на хората,да ми четат глупостите...
Но иначе това се случва горе-долу
Искам...
Знаеш ли какво искам?
Искам сега да е една вълшебна пролет...по-сколо лято,с цъфнали люляци...
Искам огнени залези
Искам пороен дъжд.Да вали,да вали...и после да изтичам навън докато още ръми и да се въргалям по мократа трева,да долавям шепота й,да усещам ароматът й...и да се усмихвам.Просто така.
Искам малко повече търпение,защото съм ужасна...
Искам малко повече увереност,не ми достига...
Ужасна съм,нали?Ще спра ли да искам някога?Сякаш ще бъда щастлива пак,след всичко което ми отнеха...
Е,аз изтрещях...но и изтрещяла пак съм същата
Пея си "Let`s get rock" и се клатушкам в ритъм.Тъжно ми е.
Липсваш ми,щастие.Кой те открадна?

Няма коментари: