5.14.2007

Хей, Свят, виж ме, пораснах!

На цели петнадесет години, направо съм за хвърляне вече :)
Заветното 0:00 на часовника на компютъра...
Бръммм, телефона. SMS от Габи. Тя пък празнува вчера.
Общ чат на "Нътс", "Чрд, Малчо"... Убиха ме, обичам ги.
Тема във форума... от Зази и Тони <3
А то всъщност съм се родила в 11 :30 сутринта, което настъпи току-що *хили се*
По накое време, май и половина беше, тутурутката пак забръмча. Хрис...
Изненада!
Брат ми също. Отнесох си "Хепи Бъртдей тууу юююю" и разни заплахи за 20...*плаши се*
Сутринта ми се обади Рали... видях, че имам и съобщение от Калчо.
Обичам си всички приятели <3

Преди малко реших да отида на балкона да видя слънцето... Посрещнах го с голяма прозявка, може и да се е разочаровало... :)
Трябва да ходя да купувам цветя на Габи и Йо... Йоанна и тя като мен, днес...
Телета...:)
Бай фор нау, тенкс ъген на всички!

2 коментара:

smlhug каза...

ЧРД отново, Дел, и дано и следващия и по-следващия и по-по-... знаеш си. Просто дано винаги да си прекарваш така усмихващо на твоя си ден :)
Лоф ю ^^

scream каза...

ЧРД Малчо! *Гуш!*

Мен пък ме беше безкрайно мързел да пиша в блога си за собствения ми рожден ден... и така и не писах. Рожденото ми денче остана неспоменато :).

Бтв още една прилика м/у нас - и аз съм родена в 11:30 :D