5.06.2007

Deaf, dumb, blind...


-Хей ти!- провикна се тя-Точно ти, приятелче... Махай си ръцете от ушите веднага! Чуваш ли? Веднага.
Тишина, един объркан поглед.
Огледай се наоколо, не е ли прекрасен света? Не е ли? Е, признай си.
Защо тогава си се свил като мишка в "добрата стара" панелка и си станал сляп, глух и ням за всичко и всички?
Мълчание.
Станал си ужасен. Пораснал си...
Бавно сваляне на ръцете от ушите и...
-Не съм.
***
Неясно защо... но когато трябва да си отворим очите, ние изведнъж ослепяваме...
Когато трябва да чуем някого, слухът се изгубва в нищото...
А когато е наистина важно да изложим мнение, мълчим...
И после, мрън, "Ама аз такова", "Ама ти..."
Аз, ти, та и двамата накуп...
А най-безобразното е, че сами сме си виновни...
Но има хора и хора. Има и такива, които умеят да са с отворени очи, уши и са готови да говорят, когато трябва и каквото трябва.
Напоследък се чувствам изолирана...
Никой не си прави труда да ме чуе.
Вярно е, говоря глупости понякога, но...
Е, какво пък... Ще си помълча и аз известно време.
*
Това не означава, че ще спра да пиша... О, това е като да спра да ям шоколад...
Абе я... Няма да мълча!
"Не искам да мълча, не мога да мълча и няма да мълча, за света"
както пееха Дони и Момчил в доброто старо време, когато минавах права под масата.
Както и да е.
Няма да мълча.



1 коментар:

Kalin каза...

Its no easy life being a blogger u know :)