4.21.2007

Някои електрически крушки...

. .
Някои електрически крушки могат повече от други...Те се превръщат в аквариум...Или слънце...Те могат да бъдат всякакви, всякакви...Но има и такива, които са просто крушки, според хората, които не мечтаят, разбира се! Та тези, въпросните "просто крушки"...Замисляли ли сте се, ако се окаже, че наистина светят, защото има феи в тях? И угасват, когато те ги напускат? Да, знам, че не може, но винаги ми е приятно да си представям противното...

Аз ли? Аз не съм нито от обикновенните, нито от необикновенните крушки...Моята светлина се поддържа от топлината на приятелите ми...

Благодаря ви, че я поддържате.

Благодаря, Радо, Хрис, Калчо, Зори, Соня, Ем, Лиз, Вампс, Бени, Хади, Йив...Благодаря ви, че направихте денят ми цветен. Обичам ви.
*************************************************************************************
"I`ll Be There For You"

Настроение:

Обичащо всички

3 коментара:

sugarcult каза...

Много хубав пост, наистина, но не за това ти пиша ... Днес както си разглеждам един блог и преглеждам приятелите в блога (който разглеждам) и Цък! Хоп! В блога на Малчо. Абе от къде се знаете с кака? И изобщо знаете ли се, че тя те е добавила? Любопитствам. И другото, което е, не знам защо те питам, но това си е наистина друго. Та каката няма да я казвам, че ще излезе като реклама на блога й. Само казвам Приказка. Чудя се дали тя си е харесала блога ти от моите контакти в моя, или наистина сте се запознали я по скайп, я по нещо друго ..
Поздрави и сори за офтопика в иначе перфектния блог. Намерих се аз да ти го оакам. *невинно*

Kalin каза...

Oh we love you too dear <3
You make our days colourful just as well {{}}

Канела каза...

Нищу, нищу...Аз не я знам каката коя е...Можеш да кажеш, спокойно, тъкмо да знам дали я имам.
Миси за милите думи...
Миси и на мой Калчууу {{}}